VAIKAI KURIA GROŽĮ: DARŽELIO EDUKACINES ERDVES PUOŠIA PAČIŲ UGDYTINIŲ PASODINTOS GĖLĖS
Šią savaitę „Drugelių“ gr. ugdytiniams vyko ypatinga veikla – patys vaikai savo rankomis sodino gėles. Spalvingi žiedai ne tik estetiškai papuošė darželio aplinką, bet ir tapo puikiu pavyzdžiu, kaip ugdymo įstaigos edukacines erdves kuria ne tik darbuotojai, bet ir patys ugdytiniai.
Ši iniciatyva skatina vaikus nuo mažens pažinti gamtą, rūpintis aplinka bei ugdo atsakomybę. Sodinimo metu mažieji ne tik sužinojo, kaip tinkamai pasiruošti sodinimui, ką reiškia rūpintis augalu, bet ir patys prisidėjo prie gražesnės aplinkos kūrimo. Tai – neįkainojama patirtis, formuojanti vaikų estetinį suvokimą, darbštumą ir bendradarbiavimo įgūdžius.
„Mums svarbu, kad ugdytiniai ne tik dalyvautų veiklose, bet ir jaustų, jog jų indėlis svarbus. Kai vaikai mato, kaip pražysta jų pačių pasodintos gėlės, jie jaučia pasididžiavimą ir atsakomybę“, – pasakojo grupės mokytojos padėjėja Vida.
Savarankiškai kurtos edukacinės erdvės – tai puiki galimybė vaikams mokytis per patyrimą. Dalyvaudami tokiose veiklose, jie lavina smulkiąją motoriką, plečia žodyną, gilina gamtos pažinimo žinias ir ugdo socialinius įgūdžius.
Darželio darbuotojai džiaugiasi, kad vis daugiau veiklų tampa bendru kūrybiniu procesu, į kurį įtraukiami ir vaikai, ir suaugusieji. Tokiu būdu kuriama ne tik graži, bet ir prasminga aplinka – tokia, kurioje kiekvienas vaikas gali atrasti savo vietą, pasidžiaugti savo darbu ir pajusti, kad yra svarbi bendruomenės dalis.
Gėlės pražydo ne tik darželio kieme, bet ir vaikų širdyse.
L/D „Uosiukas“ info